Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A webáruház működése

A Bolt internetes webáruház formájában működik. Az előzetesen, elektronikus úton kiválasztott és megrendelt termékeket futárszolgálattal, illetve Foxpost csomagautomatás átvétellel kérheted. Előzetes megrendelés nélkül, személyesen nem áll módunkban kiszolgálni vásárlókat, klasszikus értelemben vett boltunk nincs.


A termék kiválasztása
Vásárlás során lehetőséged van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheted. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét, és a szállítási költséget. Itt ellenőrizheted rendelésed helyességét, az árakat és mennyiségeket, s igény szerint módosítható, javítható a rendelt tétel. A kosár automatikusan megjeleníti a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett terméket, azok mennyiségét, ellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy véglegesíted vásárlásod, egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra. Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként belépsz, új vásárlóként kívánsz regisztrálni, vagy regisztráció nélkül vásárolsz. Ha korábban már vásároltál áruházunkban, add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg a szükséges adatokat, a számlázási és szállítási címet.
A következő lépésben válaszd ki a Neked megfelelő fizetési módot (utánvét, banki átutalás). Ha ellenőrizted, és minden adat helyes, rendelésed elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél/áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről, és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az üzemeltetőt a következő telefonszámon: +36 20 480 5888

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, házhoz szállítás esetén készpénzes utánvéttel történő fizetésre, valamint a FoxPost terminálon utánvét esetén bankkártyás fizetésre. Utánvétes házhoz szállítás esetén a teljes vételárat (szállítási költséggel együtt) a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények szállítása/kézbesítése futárszolgálattal és Foxpost csomagautomatás átvétellel történik. A futárszolgálattal történő szállítás estén a termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a rendelést követő visszaigazoló e-mailben. A kézbesítés hétköznap 8-17h között történik. Kiszállítási idő: kb. 2-3 munkanap - kiszállítás előtt a futár jelez. A Foxpost SMS-ben értesíti a vásárlót az átvétel lehetőségéről, és az ehhez szükséges kódot is SMS-ben küldi.  

Házhoz szállítási díjak (belföldi)

A szállítást a GLS futár szolgálat végzi.

Vásárlás értéke Szállítási díj
Gls futárszolgálattal  
2.500 Ft - 12.500 Ft 1.250 Ft
GLS Csomagponton történő átvétel 2.500 Ft - 12.500 Ft 800 Ft
12.500 Ft felett Ingyenes
   
FoxPost 2500 Ft - 12.500 Ft 800 Ft
12.500 Ft felett Ingyenes
Utánvét kezelése minden esetben 100 Ft

 

 

Nemzetközi szállításra is van lehetőség, kérlek, érdeklődj a szappandoboz.hu@gmail.com címen, az ország, város, és a rendelendő termékek megadásával (súly miatt van erre szükség). 

 

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizenöt munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet   szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta, és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" vagy "Rólunk" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására írásos formában e-mailben kerülhet sor ( szappandoboz.hu ( kukac ) gmail.com, )

· Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: (MEGSZŰNT)

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677

- Fogysztóvédelmmel kapcsolatos ügyek intézése:

A 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt.

Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.

EU vitarendezési fórum elérhető: itt

Budapesti Békéltető testület oldala ITT

Elérhetőségek itt találhatók: http://jarasinfo.gov.hu/. [forrás: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/]

 

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza. Visszaküldhető e-mailben, vagy postán levélben)

Címzett: Szappanalap City Kft 1163 Budapest, Veres Péter út 51, email: szappandoboz.hu[kukac]gmail.com

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi

termék/ek adásvételére, vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:.................................

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:........................................

A fogyasztó(k) neve:.................................................

A fogyasztó(k) címe:................................................

A fogyasztó bankszámlaszáma a termék árának visszautalásához:....................................................................

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

 

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-105205/2016